PRZENOSINY

Zapraszam na mojego nowego bloga http://klaudiaosiak.pl oraz na newsletter!

środa, 10 grudnia 2014

Kalendarze z misją

Przed świętami każdy kupuje kalendarze. Nie uwierzę nikomu, kto choć raz nie kupił tacie, dla odmiany od skarpet, podręcznego organizera albo młodszej siostrze pięknie ilustrowanego, naściennego kalendarza. Ja też je kupuję, nie tylko dla rodziny. W tym roku nabyłam już jeden do naszego mieszkania, a w planach mam jeszcze co najmniej dwa: za konieczność uważam duży kalendarz w kuchni w moim rodzinnym domu a drugi będzie wisiał w moim pokoju.
Żeby pieniądze, które przeznaczę na ten cel nie poszły na marne, postanowiłam, że tegoroczne kalendarze kupię od stowarzyszeń i organizacji, które pomagają zwierzętom. To jedna z niewielu okazji, kiedy mogę nabyć coś funkcjonalnego, co przy okazji pomoże też innym. W tym roku postanowiłam wspomóc fundacje zajmujące się kotami, ale dla Was pomyszkowałam trochę i znalazłam więcej ślicznych kalendarzy. Mam nadzieję, że ten post Was przekona do zrobienia sobie lub bliskim niezapomnianego prezentu.



Kotografika 2015
Pierwszy kalendarz, który kupiłam (wisi już w pokoju i czeka na ustawienie pierwszej strony). Przepiękne ilustracje za bardzo małe pieniądze. Kwota zebrana podczas sprzedaży tego kalendarza zostanie przekazana na Hospicjum Kotów Bezdomnych. Moim zdaniem - must have każdej kociary!

Fundacja Azylu Koci Świat
Tym razem nie są to grafiki a zdjęcia. Chyba nie ma człowieka, który oparłby się małym, słodkim kociakom? Ja dałam się uwieść i pod koniec grudnia odbiorę go osobiście w Katowicach. Kupując ten kalendarz pomożesz w leczeniu i utrzymaniu podopiecznych fundacji.

Bernardyn Fundacja Zwierząt Skrzywdzonych
To kalendarz większy, droższy, i mam wrażenie, zrobiony z rozmachem. Piękne widoki, uchwycone okiem genialnych fotografików. Nie znajdziecie tu słodkich psiaków, lecz zapierające dech w piersiach momenty utrwalone na zdjęciach. Zebrane pieniądze zostaną przekazane na karmę dla bernardynów.

Wybierz Miśka 2015
Coroczna akcja Vivy, mająca na celu promowanie adopcji zwierząt ze schronisk. Znajdziecie tam piękne zdjęcia psów i kotów, a dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na pokazane w środku organizacje. Dodatkowo macie możliwość wyboru okładki: z Agnieszką Szulim lub Krystianem Wieczorkiem.

Kalendarz z psami na 2015 rok
Kolejny kalendarz, którego kupno pomoże porzuconym psom. W środku znajdziecie przejmujące, choć nie dołujące, zdjęcia podopiecznych Fundacji Braci Mniejszych. Cena, podobnie jak w pozostałych przypadkach, jest o wiele niższa niż cena kalendarzy empikowych czy podobnych,



To są moje propozycje. Oczywiście, jeśli macie ochotę, możecie poszukać fundacji i akcji, które Was interesują - zetknęłam się z kampaniami przeciwko rakowi piersi, pomagającymi chorym dzieciom itp. To chyba o wiele lepszy pomysł na wydanie kilku dyszek niż kupienie kolejnego kalendarza z autami albo gwiazdami kina, prawda? Macie jeszcze trochę czasu, więc jeśli zamówicie je już teraz, zdążycie je odebrać przed świętami! 

Zdjęcia w dzisiejszym poście przedstawiają kalendarz Kotografika 2015.


2 komentarze:

  1. Przekonałaś mnie, zamawiam już Kotografikę. Będzie jak znalazł świąteczny prezent dla kociary :) Dzięki za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Kotografika jest tak piękna i przychodzi w ślicznych paczkach! :)

    OdpowiedzUsuń